wtorek, 8 stycznia 2013

no kołnierzyki z ćwiekami

cześć ;) dziękuję z wszystkie wejścia :) mam ich już 1100 :) natomiast obserwatorów mam przeszło 110 :) dzięki za komentarze ;) dziś będę nadrabiać odwiedzanie komentowanie i obserwowanie :)

kończy się semestr dlatego mam dużo nauki i już nie wyrabiam ;\ ale byle do końca tygodnia :)
;D
dziś będzie o kołnierzykach z ćwiekami :) miłego czytania ;*

koszula bez rękawów znaleziona tuu . ma ładny łososiowy? kolor . jest so spoko . i ma ćwieki na kołnierzu *.*

tej za bardzo nie widać, ale liczy się kołnierzyk. ma ładny delikatny beżowy kolor i wydaje się być fajna ;)


biała z długim rękawem oraz złotymi ćwiekami na kołnierzyku . ładna :)link

znalazłam jeszcze same kołnierzyki dopinane. są z reserved.
ładny jest ten różowy szczególnie ;o





miałabym do Was sprawę . Czy mógłby ktoś wykonać mi nagłówek ? ;)

33 komentarze:

  1. Ja nie mam takiego talentu do kołnierzyków -,- . Za śliczne są na moje możliwości :D .
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę właśnie upolować taką bluzeczkę, bardzo ładna ta łososiowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia koszula najlepsza! Ogólnie uwielbiam takie kołnierzyki <3
    [lexiflesh.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknee *.*
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi sie podobaja

    Zapraszam Cie na mojego bloga- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta pierwsza *.*
    Zapraszam do mie
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takiego typu kołnierzyki.
    świetnie podkreślają strój i charakter ;)
    dziękuję za komentarz. pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie sprawić taką koszulę z kołnierzykiem. Są świetne :)

    A co do nagłówka, to może skorzystaj z jakiejś szabloniarni?

    www.where-my-dream-began.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kołnierzyki, mam ich masę :D
    świetny blog :)
    obserwuję ;>

    zapraszam do siebie na cassieannalea.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. posiadam tego typu koszule i przyznam, że nosi się je świetnie, dodają uroku, tak słodko a jednak zarazem ostro :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ćwieki <3
    fajnie tu u Ciebie ; )

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ;)
    jaki nagłówek byś chciała ? ;) mogę spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post ! :D

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem zakochana w ćwiekach i tp.. Ja mg zrobić nagłówek tego typu jak ja mam :))... Ahaa ZAPRASZAM DO DODANIA SIĘ DO OBSERWATORÓW NA MOIM BLOGU : MODNISIA160.BLGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie umiem w ogóle robic nagłówków o czym możesz przekonac się na mom blogu ;)
    zaobserwowałam - odwdzięczysz się? :D
    zapraszam do mnie / mad02maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)

    zapraszam na nowy post !

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham kocham kocham ćwieki!!! A te kołnierzyki są fenomenalne.Ja mogłbaym wykonac ci nagłówek.
    Fajny blog
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ćwieki :) ostatnio widziałam na spodniach!
    Nowa notka zapraszam
    http://kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwieki. <3 Czekam na zdjęcia sówki. ;D

    Zapraszam: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna koszula ;-)
    http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. chce sobie kupić właśnie jakiś taki kołnierzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne♥
    cela-gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne *.*
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej! ;)
    elmaspandemium.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne *.*
    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! Bardzo fajny kołnierzyk ;p tez chce nowy nagłówek , ale nikt mi nie chce zrobić :(

    http://minka--minka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O JAKIE SLICZNE!!!


    ______________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio mam taką faze że wszystko ćwiekuję ;DD
    fajny wpis ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post ;3
    te koszule z ćwiekami na kołnierzykach są na prawdę świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te kołnierzyki ;d

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm sugeruję wyłączenie kodu obrazkowego :D

    OdpowiedzUsuń

jesteś na blogu? zostaw komentarz! chce wiedzieć co o nim myslisz .
za wszystkie komentarze i zaobserwowania odwdzięczam się czasem dwuukrotnie:)