wtorek, 1 stycznia 2013

2013

hej .! już 2013! jak było na sylwestrze? ;) mi się baardzo podobało :) bardzo sie uśmiałam i ,, ożarłam'' :D   z okazji nowego roku zyczę wam wszystkiego co najlepsze! zekam aż przyjdzie moja sowa ;) myślałam o swetrze z krzyżem i chce sobie taki kupic .tylko nie wiem gdzie;)
narazie szukam . myslałam zeby sobie taki zrobic. kupić cekiny czy cwieki czycoś ale juz sama nie wiem.

na saysay.pl znalazłam taki:
ciemny lepszy

na allani.pl znalazłam fioletowy z new look. fajny kolor :


na stylizator.zwierciadlo.pl znalazłam szary. z river island


który the best ? :-D




biorę udział w konkursie. do wygrania
Bransoletki, kolczyki, breloki i naszyjniki ^^. Kupione & handmade

:)polecam .!  są proste zasady i prowadzi go dziewczyna która jest świetną blogerka :)



bierzcie udział !






4 komentarze:

  1. Też planuje sobie kupić conversy ; )

    Nowa notka , zapraszam : 0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście za conwersami jestem za.
    Ale bluzki z krzyżem szczerze mi się nie podobają. Jeszcze ta pierwsza ujdzie, ale ostatnia nie. :D
    Ale zależy od gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam coverse tylko różowe♥
    fajne te bluzki ale mi najbardziej przypadły do gustu te z pierwszego zdjęcia sa najlepsze reszta nie zbyt mi sie podoba
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię coverse i jak najbardziej jestem za ♥
    Świetny blog z chęcią obserwuję :D

    http://pati-patka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

jesteś na blogu? zostaw komentarz! chce wiedzieć co o nim myslisz .
za wszystkie komentarze i zaobserwowania odwdzięczam się czasem dwuukrotnie:)